نيوفيت newvet
هذا ما ضايقنى 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هذا ما ضايقنى 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

هذا ما ضايقنى

The Infintude
eng_ibrahim3000
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
eng_ibrahim3000
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالأربعاء 16 مارس 2011 - 0:30

1. [i]
    بسم الله والصلاة والسلام على رسول الله صلى الله عليه وسلم فى البداية احب اذكر بان ديننا يحثنا على احترام من يكبرنا سنا وعلما فان هذا من اداب الاسلام ومن خلق الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم فالذى ضايقنى وهذا ليس للمرة الاولى هو سلول الطلاب مع المعيدات المحترمات كما حدث بالامس فى احد السكاشن كان يقول احد من الطلاب البنين خاصة وعادة مايظهر من البنين عندما تقول المعيدة انتوا زهقتوا منى فيرد احدهم ويقول ايوة بنفس اللفظ وهذا ما نراه خروجا عن توقيرها كمعيدة تتلقى منها العلم يا من تريدون التغيير للافضل فهب ان هذه اختك التى تقف امامك تعلمك العلم فهل ترضى لها هذا ولتعلم انك عليك من الله عز وجل رقيب يكتب ما تقول فالله عز وجل يقول فى كتابه العزيز فى سورة ق ما يلفظ من قول الا لديه رقيب عتيد فلنستغفر الله عز وجل ونوقر كبيرنا هدانا الله واياكم لطاعته مخلصين متبعين هدى المصطفى صلى الله عليه وسام وثبتناوالسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
The Infintude
مشرف المنتدى العامThe Infintude

انثى
العمل/الترفيه : dr_vet

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالأربعاء 16 مارس 2011 - 22:17

فعلا والله عندك حق
للأسف دلوقتي أسلوب التعامل واحترام الكبير قل جدااااااااااااااااااااااا
دلوقتي

metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالأربعاء 23 مارس 2011 - 18:05

فعلا شايف ان اسلوب الكلام اتغير وعلى فكرة مش من اصبيان بس اعتقد انة من الجنسين للاسف
أحمد شعبان
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالأربعاء 23 مارس 2011 - 22:52

الحمد لله والصلاة والسلام علي رسول الله أما بعد :

فمن باب ( علي رسلكما إنها صفيه ) أريد أن أنفي الشبهه عني فمش أنا اللي رديت علي الدكتوره وقلت أيوه زهقنا ده ولد تاني وده طبعا فعل مرفوض
وأنا لما أعترضت مع الدكتوره علي حاجه في الشرح فده كان لأعتقادي بصحة تفكيري وده اللي أتضح في النهايه لكني وكعادتي عندي حده في لساني - غفر الله لي - فغالبا يكون الحق معي لكني لا أستطيع أن أوصل هذا الحق للناس بما يجعلهم يقبلوه
خلاصة الأمر بعد السكشن أعتذرت للدكتورة لو كان كلامي فيه حاجه غلط وقلتلها أنا اللي عصبني إن لقيت الولاد بيعلقوا علي كلامي كأني من أقارب القذافي وتقبلت الدكتوره أعتذاري ولم يتعد الامر كونه سوء تفاهم

أستغفرك ربي وأتوب إليك

اللهم اهدني إلى أحسن الأخلاق، لا يهدي لأحسنها إلا أنت، واصرف عني سيئها، لا يصرف عني سيئها إلا أنت
محمد عنانى
مشرف المنتدى العاممحمد عنانى

ذكر

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالخميس 24 مارس 2011 - 20:40

انا شايف إنه رد مشروع على سؤال طلبت الدكتوره جوابا له
بتقول انتو زهقتوا منى ؟ والسؤال يحتمل الجواب بنعم أو لا ولا يخص أحد إذا كانت المعيده متوقعه الاجابه إنها تكون لا طبعا واحنا نزهق من حضرتك برده لكن فى ناس زهقت وردت بما يجب عن سؤال المعيده
زى ما حد يقولك مثلا ساعة نرفزه انت حمار ؟ فترد وتقوله لا ... كده بكل بساطه
طبعا أنا مش مع الطالب ولو كنت مكانه كنت هقول لا أو كنت هسكت ومش هرد لو كنت فعلا زهقت من المعيده
قصدى ان الراجل لم يخالف القانون ................................
ما تاخدوش على كلامى أنا كنت بهزر ولا زهقتوا منى ؟
sara
عضو جديد
عضو جديد

انثى

هذا ما ضايقنى Empty
مُساهمةموضوع: رد: هذا ما ضايقنى   هذا ما ضايقنى Icon_minitimeالسبت 26 مارس 2011 - 19:15

السلام عليكم ..للاسف ياجماعه احنا فعلا معدش فينا حته احترام الكبير ومتهيالى مش دا اللى معلمنا ونبينا محمد امرنا بيه اللى ملحظاه فعلا وبخاصه فسكشنى ان فعلا الدكاتره بيبالغوا اوى فردهم عالدكاترة ورد باستهزاء وانا اشكر زميلنا اللى قال افترض دى اختك هل كنت هترضالها بكدة ..ياجماعه ارجوكم احنا مش لسه فحضانه احنا كبرنا ومنا من اتحمل مسئوليه ياريت نتعامل بفكر اكبر من كدة شويه

هذا ما ضايقنى
صفحة 1 من اصل 1