نيوفيت newvet
تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........

BRAVE* ANGEL
nora
dr_ahmed aasy
هلا ...فيت
Tulip
د/ جمال العيسوى
The Infintude
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
The Infintude
مشرف المنتدى العامThe Infintude

انثى
العمل/الترفيه : dr_vet

تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Empty
مُساهمةموضوع: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 14:33

بسم الله الرحمن الرحيم

أزيكوا يا أحلي أصحاب فييت

طبعا كلنا شوفنا اللي حصلنا النهارده في السمك كا جامد اوي ع كل الدفعه
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
نفسي أسأل الساده الاساتذه الكرام ليه بيعملوا معانا كدا
لو أعتبرونا زي ولادهم أكيد دا مش هيحصل

ليه هما ناسين اننا مظلومين جدا من نظام امتحانات وحضور محاضرات وسكاشن
وعاملين زي.............. اللي مربوطه في .............ه
وطبعا لاينفع نعترض ولا نشتكي
أمال نعمل أيه بس

نقول حسبنا الله ونعم الوكيل
ما هوا صحيح الشكوي لغير الله مذله

د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر
العمل/الترفيه : دكتور بيطرى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 16:24

النهارده ياجماعه رحنا للدكتور ابراهيم عامر وقلناله على كل اللى حصل وتوجهنا للدكتور مهدى وقلناله كذلك وبصراحه الاتنين كانو متعاونين معانا جدا لكن الدكتور مهدى ابدى راى بان الحاجات اللى جايه من الكتاب ماهيتكلمش فيها لكن هيتكلم فى 3 صح او غلط اتنين من الشفوى وواحده غلط
Tulip
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 16:50

الاول اتمنى من الله ان كل الناس تكون كويسة بعد امتحان النهاردة ومش عايزة اقول ننسى اللى فات زى كل مرة لان بصراحة الكلمة دى بتنرفزنى بس المهم هو اللى جاى احنا روحنا للدكتور مجدى وقال الامتحان جاى ام سى كيو وصح وغلط واكمل وهنكمل كلمة واحدة cases عليها 7 درجات [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
هلا ...فيت
عضو جديد
عضو جديد
هلا ...فيت

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 17:30

معتقدش ان امتحان النهاردة يستاهل كل الكلام دة هو تقيل بس مش يستاهل كل ده
dr_ahmed aasy
عضو جديد
عضو جديد
dr_ahmed aasy

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 18:41

no comment.........
but.,.,
صلى على الحبيب
nora
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 19:29

ياهلا فيت انتى بتقولى معتقدش ان الامتحان يستاهل الكلام ده يا بنتى الامتحان طويل جدا انا عقبال ماخلصت السؤال الاول والله كانت الساعه جت واحده تخيلى وغير كده وكده محتاجه وقت علشان تفتكرى الاجابات وتجمعى السمك الترم ده صعب وكله حفظ وكان عاوز مجهود وانا مش مبسوطه من الامتحان بصراحه كان ممكن يكون اصعب بس احسن من كده شويه ونلاقى وقت نفكر ونحل وشكرررررررررررررررررررا
BRAVE* ANGEL
عضو جديد
عضو جديد
BRAVE* ANGEL

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 19:40

حسبى الله ونعم الوكيل
alordoni
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 19:47

معلش يا جماعة اسمحولي اقول حاجة خنقاني قوي,احنا قاعدين بنلوم على الامتحان و على الدكاترة و القسم مع اني سمعت ان السبب في كل الي حصل النهارده بسبب واحدة زميلتنا من التاس الدحيحة قالت لرئيسة القسم ان مادة السمك مادة تافهة و مادة تجميع درجات فردت عليها الدكتورة و قالت انا هوريكي ان السمك مادة صعبة و نقدر نجيب فيه امتحان صعب بس احنا بنتساهل علشانكوا بس اكيد زميلتنا دي نسيت ان في ناس هتروح في الرجلين بسبب كلامها ده.
انا مش عارف ليه كل سنة بيطلعلنا واحد ينكد على كل الدفعة زي برضه ما حصل في المناعة السنة الي فاتت في المناعة .
alordoni
عضو جديد
عضو جديد

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 19:48

معلش يا جماعة اسمحولي اقول حاجة خنقاني قوي,احنا قاعدين بنلوم على الامتحان و على الدكاترة و القسم مع اني سمعت ان السبب في كل الي حصل النهارده بسبب واحدة زميلتنا من التاس الدحيحة قالت لرئيسة القسم ان مادة السمك مادة تافهة و مادة تجميع درجات فردت عليها الدكتورة و قالت انا هوريكي ان السمك مادة صعبة و نقدر نجيب فيه امتحان صعب بس احنا بنتساهل علشانكوا بس اكيد زميلتنا دي نسيت ان في ناس هتروح في الرجلين بسبب كلامها ده.
انا مش عارف ليه كل سنة بيطلعلنا واحد ينكد على كل الدفعة زي برضه ما حصل في المناعة السنة الي فاتت في المناعة .
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 20:13

الحمد لله على كل شئ
انا لله وانا اليه لراجعون
rawaa
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 21:32

يا جماعة احنا كنا عارفين ان الامتحان هيجي صعب لكن مش بطول ده واللي فاكر ان الامتحان ميستهليش كل ده اكيد ميعرفش كل سؤال عاوز ايه بالضبط فالسؤال رقم3و4 مش عايز مجرد اسم المسبب بس لكنعايز تعريفه كمان ام سؤال التعريفات و الامثلة عليها لازم نكتب لها تعريف الدكتور جمال قال كده بنفسه وطبعا كل ده عايز وقت في الكتابة ده كمان غير السؤال الاول اللي اخد وقت كتير اما caseمحتاجة اكتر من مرض و المسبب لكل واحد
هلا ...فيت
عضو جديد
عضو جديد
هلا ...فيت

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالأربعاء 16 يونيو 2010 - 21:42

انا عن نفسى السؤال الاول اخد منىاكتر من ساعة مع انى معتقدش انى اجابتى كانت كاملة انا قصدى انه من اللى علينا مش زى اللبن اتصدمنا بحاجات مسمعناش عنها
rawaa
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالخميس 17 يونيو 2010 - 6:48

صدقني مش فارقة كتير عن اللبن فكلام الدكتور مجدي والدكتورمهدي على ان الاجزاء اللي ماخدنهاش موجودة في الكتاب وبالتالي هنتحاسب علينا بس انا نفسي يعرفوا ان في فرق بين الكلية و المدرسة الي بتلتزم بكتاب الوزارة اما الاسماك بقى الترم الاول كنا حلين الاسئلة100% وجبنا درجات زي الزفت مبالك بقى باجابات نقصى فان لله وان اليه راجعون
صابر وراضي
عضو جديد
عضو جديد
صابر وراضي

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........   تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........ Icon_minitimeالخميس 17 يونيو 2010 - 7:23

كده كفااااااية.......كده تجريييييييييييييح

تكمله سلسله التعسف والاطضهاد........
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» تكمله أكتشف رومانسيتك