نيوفيت newvet
الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف

new_moon
lo2lo2a
metcho
د/ جمال العيسوى
8 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر
العمل/الترفيه : دكتور بيطرى

الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 23 أبريل 2010 - 13:47

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بعد نجاح الحلقتين الماضيتين من كرسى الاعتراف اليكم الحلقه الثالثة
اعتقد انها ستكون مشوقه خاصة انها مع العضو
metcho
طبعا كلنا عارفين انه زملكاوى
يلا ع البركة

كاتب الموضوعرسالة
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 29 أبريل 2010 - 17:09

اهلوية جدا بصى انا رديت على كل الناس وفضيتلك بالنسبة للكتابة انا طاوعتك ورديت على كل سؤال لوحدة اما بالنسبة للمقلوبة يابريق الماس بصى ياستى هشرحالك بس بشرط انا ليا طبق منها هاتى ورقة وقلم واكتبى بتجيبى حلةمش كبيرة قوى يعنى وبعدين بتحطى زيت الاول وفى حاجات بتجهزيها برة يعنى اللحمة بتكون مسلوقة نصف سليق كدة وبطاطس وبصل وفلفل بتقطعيهم شرايح كدة وبتقليهم نصف قلى وبعدين بعد ماتحطى الزيت فى الحلة ترصى اللحمة وبعدين ترصى البطاطس والفلفل والبصل وممكن تقلى كوسة بردو وترصيهم وبعدين تحطى رز لغاية ماتملى الحلة وطبعا بقى البهارات ملح وكركم والبهارات المختلفة وتصبى طبق صغير كدة من الشوربة بتاعة اللحمة فى الحلة عشان الرز يستوى وتقفلى عليها وتسيبها تستوى لغاية ماتلاقى الرز استوى اطفى على الحلة وجيبى صنية واقلبى الحلة فيها بحيث تكون اللحمة هى اللى على الوش وتحتها البطاطس والحاجات وتحتها الرز وبالهنا والشفا وانا عايز الطبق بتناعى ماتنسيش
Emad meteeb
عضو جدير
عضو جدير
Emad meteeb

ذكر
العمل/الترفيه : veternerian

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 29 أبريل 2010 - 23:21

I have three quiestion
in three catigories:
في حياتك:
اكترموقف انحرجت فيه؟
اهم ثلاث اهداف مش امنيات عايز تحققهم؟
في كليتك:
اكترثلاث مواد حبيت دراستهم وحسيت ان انت استفاد من دراستهم؟

بصدق ومن قلبك:
هل لك قدوة تفتخر انك من اتباعها
هل تؤمن بالحب من اول نظرة؟
شكرا ان مش عايز اطول عليك
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 29 أبريل 2010 - 23:35

I have three quiestion
in three catigories
اية الكلام الجامد دة فكرتنى بامتحان الجراحة والولادة المهم
1\اكتر موقف اتحرجت فية ايام اثانوى كنت بروح المدرسة كل يوم الساعة 10ونص ونط من فوق السور وادخل الفصل لغاية مافى يوم قفشنى الاستاذ احمد مدرس الالعاب واتارية عارف انى باجى كل يوم متاخر ومطنش المهم خلانى اقف فى نصف الحوش واحى العلم تخيلوا والساعة 10 ونص والمدرسين فى الفصول المهم احى العلم من هنا والاقى المدرسة كلها واقفة برة الفصول بتشوف مين الاهبل اللى بيحييى العلم دلوقتى مع العلم ان مدرستنا كانت مشتركة يعنى فضيحة اخر حاجة بردو فى الكلية دخلت مرة شفوى مع بنات وكان فيهم بنت بحترمها شوية المهم دخلت الشفوى وكان قدام دكتورة ولم انطق شى وطبعا الدكتورة اللى كانت بتسال غسلتنى بس انا كنت مركز فى حاجة تانية صراحة
2\اهم 3 اهداف مش امنيات اول هدف مش هينفع اقولة تانى هدف فى الحياة انى اسعد اللى حوالية بجد تالت هدف انى ارضى عن نفسى وانا عارف هرضى نفسى ازاى ربنا بس يسهل
3\اكتر 3 مواد الفسيولوجى والفارما والجراحة
4\قدوتى شخصية مثالية راسمها فى خيالى وبحاول اعمل زيها لانى للاسف مش لاقيها فى الواقع
5\طبعا ياريس مؤمن جدا بية
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 29 أبريل 2010 - 23:38

على فكرة الراجل اللى لسة سالنى دة من اعز انتيخاتى هههههههههههههه قصدىانتيماتى بس هو بيحب يغيظنى شوية
new_moon
عضو فضى
عضو فضى
new_moon

انثى

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 30 أبريل 2010 - 2:45

يـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــع

ملقتش اكله اوحش من كده توصفها

انا اصلا مبحبش اللحوم

كان لازم تقول لحمه يعنى

الله يسامحك يابريق
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف   الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف - صفحة 2 Icon_minitimeالجمعة 30 أبريل 2010 - 10:49

واللة عيب عليكى تبقى بيطرية قد الدنيا ومابتحبيش اللحمة على فكرة ممكن تتعمل بالفراخ مفيش مشاكل وبتبقى احسن كمان

الحلقة الثالثةمن كرسى الاعتراف
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
 مواضيع مماثلة
-
» الحلقة الثانية من كرسى الاعتراف
» الحلقة الرابعة من كرسى الاعتراف
» الحلقة الخامسة من كرسى الاعتراف
» لولى حلقات كرسى الاعتراف
» عودة حلقات كرسى الاعتراف مع ثمرة الحياة