نيوفيت newvet
عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت

د/ جمال العيسوى
lo2lo2a
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Empty
مُساهمةموضوع: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالخميس 22 أبريل 2010 - 18:37

بسم الله الرحمن الرحيم

معظمنا بيرجع على طول من الكليه عشان يقعد على النت وبيعيش حياه تانيه ويحس انه مسيطر فى العالم الالكترونى اللى هو النت اكتر من الواقع بتعمل اللى عيزه فمثلا انا مشرفه ممكن احذف رد اى حد مش عاجبنى او حتى اعدل فيه مانا ليه سيطره هنا وطبعا انا مليش سيطره فى اىمكان غير هنا وبصراحه اهى بناخد اللى بيحصل او الرود ونقعد فى الكليه نحكيها لاصحبنا واهو كلام ومواضيع بنتسلى بيها بس احنا كده ممكن نلاقى نفسنا اتحصرنا فى العالم ده ومحتاجين دكاتره نفسين
ارجو ان منكم ايها الساده الاعضاء والمشرفون والادارين ان يناقشونا بارائهم وتجاربهم الشخصيه
واحنا فعلا محتاجين دكاتره نفسين ولا انا بس؟
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر
العمل/الترفيه : دكتور بيطرى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالخميس 22 أبريل 2010 - 19:04

هههههههههههههه يالؤلؤة ايه التعقيد ده بس مش انتى بس اللى بيحصل معاها كده كل الناس كده ولكن فى ناس بتنظم نفسها
انا عن نفسى الكمبيوتر بتاعى شغال بعد الكليه لحد مانام واوقات والله بسيبوه يحمل بالليل وانام واخواتى الصغيرين بيلعبو عليه وانا ف الكليه
لكن مش فاهم ايه السيطرة اللى انتى بتتكلمى عليها اذا كانت زى مابتقولى منطقة سيطرتك بس ف المنتدى فاعذرينى دى مش سيطرة لان فى اللى اعلى منك ف عملك ومتحكم بتعيينك او حذفك وده اللى كرهنى ف شركات الادويه ومعامل التحاليل
انا عن نفسى لا اعتبر اى مكان يراسنى فيه احد هو منطقة سيطرة ليا
i love freedom
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالخميس 22 أبريل 2010 - 19:33

بصى يالؤلؤة انا بصراحة مافهمتش كلامك اوى ومش عارف قصدك اية بس اللى فهمتة انك قصدك ان انتى او احنا عامة حاصرين نفسنا فى عالم ضيق هو الكلية ثم النت مفيش حاجة غير كدة بس دة بالنسبالك انت بس حاولى تنظمى وقتك شوية تشغلى نفسك بحاجات تانية ممكن احنا عشان صبيان فالموضوع سهل بالنسبة لينا عنكوا انتو كبنات يعنى بالنسبة لينا كصبيان بنروح الكلية وبندخل على النت وبنلعب وخروجات وسفر عشان كدة مش حاسين باموضوع دة اوى المهم حاولى تنشغلى بحاجات تانية بردو الا المزاكرة عشان المزاكرة حرام وبتجيب اكتئااااب هههههههه
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالخميس 22 أبريل 2010 - 20:00

اولا اللى خلانى اكتب عن الموضوع ده لما كنت مروحه من يومين كنت راكبه السرفيس عادى لاقيت اتنين من الكليه ولاد مش بنات والله عمالين يتكلموا عن منتدى وهو المدير العام وعمال يقول هو حط ايه وحذف رد مين وده علق قال ايه فلما سمعته قلت فى نفسى مانا كده برضه يا حرام احنا بقينا فى الضياع قوى كده حياتنا اتحصرت كده والمكان الوحيد اللى تعمل فيه اجنور او دليت لحد من حياتك بسهوله على النت يعنى انت لو عرفت ناس وانت اقترحت عليهم موضوع كله هيجوبك فى وشك مش هتقدر تعمل ليهم اى حاجه غير انك ترد لو قدرت اما لو مش قدرت هتسكت والكلام خلاص اتقال مش هتعمل له دليت او هتخليه يرجع فى كلامه
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالخميس 22 أبريل 2010 - 20:16

ماهو يا لؤلؤة للاسف الحياة دلوقتى بقت كدة عشان تعيشى لازم تطنشى وتعدى وياستى خلينا نطلع غيظنا واللى جوانا هنا فى المنتدى بتاعنا مفيش مشاكل ياريت بس نطلع غيظنا كلة فى جمال عشان انا متغاظ منة اوى
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالجمعة 23 أبريل 2010 - 13:54

هههههههههههههههههه
ابعد عن جمال ليطردنا ويقفل المنتدى
ومفيش مشاكل بعد اذن مدير المنتدى نطلع اللى عيزينه فى المنتدى
واكيد بحدود
new_moon
عضو فضى
عضو فضى
new_moon

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالسبت 24 أبريل 2010 - 17:57

عارفه يالوءا انا المشكله دى قابلتنى فى تالته ثانوى او من اول تقريبا ماعملت ايميل وبتاع واتعلقت بالنت اوى اللى هى المرحله الاولى بمعرفتى بيه

وصلت لمرحله الادمان لدرجة انى مكنتش بخرج مع اصحابى عشان اقعد عليه

بس انا فعلا بصيت لنفسى وسالت نفسى نفس سؤالك وحاولت ابعد عنه تدريجيا لغاية والحمد لله بقت الحكاية منظمه شوية

وكمان انا مش بحب حاجه تتحكم فيا باى طريقه سواء نت او اى حاجه تانيه

لذلك انا اللى بعدت نفسى فانتى بس اللى تقدرى تنظمى وقتك ومتحصريش نفسك

لان هنيجى فى الاخر ونكتشف اننا ضيعنا وقتنا ع النت وبره ضاعت مننا احلى وقت فى حياتنا

الخروجات مع الاصحاب وطبعا مستقبل الواحد اهم

لكن النت برضه لو هيرفه عنى يبقى كويس بس ميستحوذش عليا

بس موضوع مهم يالوءا فعلا
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالأحد 25 أبريل 2010 - 1:58

رائيك فرح قلبى يا شوشا وكلامك صح مليون فى الميه
محمد عنانى
مشرف المنتدى العاممحمد عنانى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء 11 مايو 2010 - 1:47

آه ما ـنتوا مشرفين ولازم تتعقدوا
لكن الأعضاء الغلابه اللى زينا يقولوا يا رب
وعلى فكره أنا أول ما بروح من الكليه بنام لح العشاء وبعدين أصحا أقعد على النت لحد تانى يوم الصبح
ما عنتش بشوف أمى ولا أبويا ولا أخواتى ولا باكل معاهم وباكل لوحدى
مفيش حد يعرفلى حل يا جماعه
عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad
botshy
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء 25 مايو 2010 - 19:27

يا جماعة احبا لازم نحاول نوسع دايرة حياتنا واهتمامتنا
احنا تقريبا بدأنا نفقد حتى روابطنا الاسرية والاجتماعية.و هييجى وقت ونحس اننا فقدنا القدرة على التعامل مع الناس.وغير قادرين على مواجهة المواقف الحياتية البسيطة
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء 25 مايو 2010 - 22:58

محمد عنانى كتب:
آه ما ـنتوا مشرفين ولازم تتعقدوا
لكن الأعضاء الغلابه اللى زينا يقولوا يا رب
وعلى فكره أنا أول ما بروح من الكليه بنام لح العشاء وبعدين أصحا أقعد على النت لحد تانى يوم الصبح
ما عنتش بشوف أمى ولا أبويا ولا أخواتى ولا باكل معاهم وباكل لوحدى
مفيش حد يعرفلى حل يا جماعه
عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_sad

محمد بكره هتتخرج وهترجع للحياه تانى بس الشئ الوحيد اللى هنفقده للابد المسافات اللى عملناه مع اهلنا لاننا معناش بنشوفهم ولا بنسأل عليهم ولو فى يوم سألت باباك انت عامل ايه يستغرب ليه هو فيه حاجه ولو سألت مامتك سؤال غير طبخه ايه انهرده تحس انك قربت تموت او حاسس بحاجه غلط
والله مفيش حل معرفش كنت لقيت حل لنفسى
lo2lo2a
عضو فضى
عضو فضى
lo2lo2a

انثى

مُساهمةموضوع: رد: عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت   عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت Icon_minitimeالثلاثاء 25 مايو 2010 - 23:08

botshy كتب:
يا جماعة احبا لازم نحاول نوسع دايرة حياتنا واهتمامتنا
احنا تقريبا بدأنا نفقد حتى روابطنا الاسرية والاجتماعية.و هييجى وقت ونحس اننا فقدنا القدرة على التعامل مع الناس.وغير قادرين على مواجهة المواقف الحياتية البسيطة

فعلا عندك حق يا بوتشى

شكرا لمشاركتك

عيزه رائيكم موضوع حياه او مووووووووووت
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طاب هام جدا جدا جدا(حياه اوموت)
» موضوع مهم (المذاكره من وين ؟؟؟)
» تكملة موضوع مهم
» تعلم كتابة موضوع بالمنتدى
» ماتشات ايه النهارده.......موضوع متجدد