نيوفيت newvet

تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |
 
الرئيسيةالتسجيلدخولدخول

شاطر | 
 

 فرحاااااااااااااانة اوى والله

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
روضة الجنان
عضو مشارك
عضو مشارك
avatar

انثى
عدد المساهمات : 163
نقاط : 14546
العمر : 28

مُساهمةموضوع: فرحاااااااااااااانة اوى والله   السبت 19 مارس 2011 - 18:13

الحمد لله
النهاردة رحت ااقول صوتى فى الاستفتاء على الدستور
بجد كان يوم رااااااااااائع
اول تجربة ديمقراطية تمر بها مصر
الناس ماشاء الله ايجابيين ونازلين يشاركوا
.........الكبار والعواجيز قبل الشبابSmile
كله هدفه واحد وهو مصلحة مصر وخوفه عليها سواء قال نعم او لا
فى احترام للاراء
الناس واقفه منظمة وفى طوابير
فى ولاد وبنات مفيش ولد عاكس بنت
فخورة اوى بمصر والمصريين وفرحانه بنسيم الحريه
يارب كل البلاد العربية تتنفس هذا النسيم
يارب انصر المسلمين فى مشارق الارض ومغاربها
وان شاء الله هنكون راضيين بالنتيجة سواء اه او لا
وواثقين فى ربنا انه الخير لينا
يارب لك الحمد كما ينبغى لجلال وجهك وعظيم سلطانك

هه وانتوا عملتوا ايه النهاردة وحسيتوا بايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
The Infintude
مشرف المنتدى العامavatar

انثى
عدد المساهمات : 1022
نقاط : 14874
العمل/الترفيه : dr_vet

مُساهمةموضوع: رد: فرحاااااااااااااانة اوى والله   السبت 19 مارس 2011 - 22:51

بجد كان أحلي يوم عشته النهارده
وكان عندي احساس غريب بس حلو قوي
وانا راحه اللجنه كنت فرحانه جدا وكان عندي استعداد اقف في الطابور بالساعات بس ادلي بصوتي في النهايه
ومن فرحتي بهدلت ايدي كلها بالحبر هههههههههههههههههههههههههه

فاللي ماتفسفرش النهارده أكنه مارحش عروس مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
محمد عنانى
مشرف المنتدى العامavatar

ذكر
عدد المساهمات : 1135
نقاط : 15310
العمر : 28

مُساهمةموضوع: رد: فرحاااااااااااااانة اوى والله   الأحد 20 مارس 2011 - 11:09

انا كمان فرحان الحمد لله على فضله وكرمه
اتمنى نتقبل النتيجه كلنا
انا قلت نعم وليا اسبابى بس لو النتيجه طلعت لا هحترمها وهبدأ أفكر فى الخطوه اللى بعدها

بس يا جماعه نفتكر فى الوقت اللى عمالين نتناقش فيه فى نعم ولا ليبيا تعيش أوقاتا صعبه وبعد العمليات العسكريه لقوات التحالف ضد قوات قوات القذافى المجنون هيفتح مخازن السلاح علشان كل من هب ودب يحمل سلاح وكذلك الأطفال فيصبحوا بذلك هدفا لقوات التحالف
اللهم انصر ليبيا وشعبها المسلم على العدو الظالم القذافى
اللهم عجل بهلاكه وهلاك شرذمته انك ولى ذلك ومولاه يا أرحم الراحمين
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
رحيق
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد المساهمات : 64
نقاط : 12736
العمر : 28
العمل/الترفيه : اجعل لسانك رطبا بذكر الله

مُساهمةموضوع: رد: فرحاااااااااااااانة اوى والله   الأحد 20 مارس 2011 - 21:42

الحمد لله اهى النتيجة فرحتنا كمان اكتر واكتر
وهنستقران شاء الله
انا كمان فرحت اوى ....ربنا يفرحنا كلنا بطاعته ورضاه عنا...امين

وبالنسبة لليبيا فربنا عالم بيها وقادر انه ينصرها بس حنا ما فى ايدينا الا الدعاء
انا خايفة احسن تتبقى فلسطين التانية .....ربنا يستر
وخاصة ان قوات التحالف باعتين قوىة وعدة وعتاد جامدين اوى
فكرتنى بالمثل اللى بيقول (((وجنت على نفسها مراكش))))
استر يارب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
naghamvet
عضو جديد
عضو جديد
avatar

انثى
عدد المساهمات : 97
نقاط : 14056
العمل/الترفيه : طالب مطحون

مُساهمةموضوع: رد: فرحاااااااااااااانة اوى والله   الإثنين 21 مارس 2011 - 20:39

انا رحت واخذت امى واختى وعمتو وجارتى وبجد كنا فرحانيين اوى وقلنا نعم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فرحاااااااااااااانة اوى والله
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
نيوفيت newvet  :: سلة المهملات :: ساحة الحوار والنقاش :: المنتدى العام-
انتقل الى:  
المشاركات المنشورة بالمنتدى لاتعبر بالضرورة عن رأي إدارة المنتدى ولا تمثل إلا رأي أصحابها فقط
Powered by
phpBB Version2
Copyright ©2010 - 2011, Jelsoft Enterprises Ltd