نيوفيت newvet
ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 303fpd11
تحية طيبة زائرنا العزيز نرجو منك االتسجيل معنا على منتدانا او التعريف بنفسك اذا كنت عضو

مع تحيات ادارة المنتدى
نيوفيت newvet
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نيوفيت newvet

| الطب البيطرى الحديث | الاطباء البيطريين |

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخولدخول

ايقاف للاعضاء البخلاء

ايمن هشام
naghamvet
botshy
Tulip
قلب مجروح
alhaya
اسير الحب
lo2lo2a
محمد عنانى
The Infintude
قدوتى برسولى
metcho
the storm
MYFY.AboEad
د/ جمال العيسوى
19 مشترك
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر
العمل/الترفيه : دكتور بيطرى

ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Empty
مُساهمةموضوع: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأحد 5 ديسمبر 2010 - 7:45

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بسم الله الرحمن الرحيم
لما كان المنتدى مكانا للتعاون والمشاركة وواجب على كل فرد استطاع ان يستفيد من المنتدى وجبت عليه افادة المنتدى
ولما وجدنا غالبية الاعضاء يدخلون ليحصلو على مايشاؤؤن دون ذكر حتى كلمة شكرا
وتقديرا منا لجهود هؤلاء الذين تعبو فى رفع المواد وكتابة الموضوع
فانه وبقرار من ادارة المنتدى وعن اقتناع تام منها سيتم ايقاف الاعضاء الذين لم تصل مشاركاتهم الى العشرة مشاركات بدءا من يوم الجمعة المقبل الموافق العاشر من الشهر الجارى بحيث ستكون المواضيع مخفية لايستطيعون الاستفادة او الافادة ويتوجب عليهم تسجيل عضوية جديدة
هذا وقد قررت بالا اعطى شيئا قد وضعته على صفحات المنتدى لاحد على فلاشة لذا لاتحرجونى باعطائى الفلاشات فهذا قرار لن ارجع عنه
وارجو منكم المشاركة اذا ما اردتم الاستمرار معنا وتكملة الرحلة معنا
هذا ولا انسى ان اقدم التحية لاعضائنا المشاركين معنا فكل من يشارك يمثل تقدما لمنتدانا

عدل سابقا من قبل د/ جمال العيسوى في الخميس 9 ديسمبر 2010 - 12:17 عدل 2 مرات

كاتب الموضوعرسالة
Tulip
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 11:34

ممكن يا دكتور جمال يكون عندك حق بالنسبة للناس اللى مبتحبش تفيد حد بس وقتها كمان مش هيفيدوا حد وكل اللى هيفكروا فيه انهم يشاركوا اكتر علشان العضوية متتلغيش حتى لو هيشاركوا بكلام فاضى ووقتها كمان محدش هيستفاد او يفضلوا يقولوا شكرا على كل موضوع وكده مش حلينا المشكلة
محمد عنانى
مشرف المنتدى العاممحمد عنانى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 11:57

تمام بس الامور على منوال خواتيمها
يعنى لما المره دى يشارك ويقول شكرا والمره التانيه يقول بس لو كان كذا كان بقى أفضل والمره اللى بعدها يقول لأ أنا عندى فكره أحسن ويطرح فكرته شويه بشويه هيحس ان المنتدى بقى بتاعه وانه مرتبط بيه وهيحب الناس اللى عليه لما يقرب منته أكتر ويتناقش معاهم فيلاقى جواه بعد كده الدافع لخدمتهم وافادتهم ان كان يقدر .

وده علشان اللى بيتكسف يقول شكرا زى ما يسرى وانفنتيود بيقولوا يتجرا ويبقى افدناه من حيث لا يدرى وكذلك البخيل اللى عاوز يستفيد من الناس اللى بتتعب علشان تجيب الحاجه اللى موجوده دى وفى نفس الوقت تبقى عنده حاجه ممكن تفيد ويكسل يرفعها أو يشارك بيها حتى عن طريق انه يديها لجمال او يسرى او حسام وهما يرفعوها ده يبقى اعذرونى زى ما قلت بخيييييييييل ودى أقبح صفه ممكن يوصف بها المرء .

وبعدين يا جماعه الواحد ممكن يعمل العمل الجيد ولا يؤجر عليه علشان ببساطه إنه مانواش ان العمل يكون لوجه الله واعمال كتير بتضيع مننا بسبب اغفال النيه واصحاب النبى صلى الله عليه وسلم كانو تجار نيات كان الواحد منهم لا يرفع قدمه ولا يضعها الا بنيه . فلو الواحد كتب شكرا ونوى انها تكون لله من باب قول النبى صلى الله عليه وسلم من لم يشكر الناس لم يشكر الله هياخد ثواب ويا بخت من نفع واستنفع وهنايالك يا فاعل الخير والثواب .
botshy
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 12:36

عندك حق يا جمال عموما انا بعتذر عن غيابى طول المدة ال فاتت بس اكيد لازم تقدر ظروف بع ض الاعضاء
يعن انا مثلا مقدرش اكون ملتزمة اوى معاكم اثناء الدراسة .انا عشان آجى الكلية باخد6 ساعات سفر رايح جاى. يادوب اروح آكل لقمة واصلى وانام واترمى ف السرير عشان اقدر اجى تانى يوم
واكيد فى اعضاء تانية عندها ظروفها
وياسيدى خليك انت احسن مننا.
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 12:46

ياجماعه انا ماقلتش ان انا عايز كلمة شكرا لكن انا بقول اكتب موضوع تفيدنا بيه
قالو فى ناس مابتعرفش تكتب مواضيع
قلت طيب يقولو شكرا بعد ماياخدو اللى هعماعايزينه
ياجماعه اى مشاركة ع المنتدى بتزود ترتيبه وتقدمه هذا ما اردت فقط لاغير
امما عن الفلاشات فانا لقيت حل ان شاء الله يرضى جميع الاطراف وان شاء الله هنقول عليه بكرة باذن الله
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 12:49

ياجماعه انا ماقلتش ان انا عايز كلمة شكرا لكن انا بقول اكتب موضوع تفيدنا بيه
قالو فى ناس مابتعرفش تكتب مواضيع
قلت طيب يقولو شكرا بعد ماياخدو اللى هعماعايزينه
ياجماعه اى مشاركة ع المنتدى بتزود ترتيبه وتقدمه هذا ما اردت فقط لاغير
امما عن الفلاشات فانا لقيت حل ان شاء الله يرضى جميع الاطراف وان شاء الله هنقول عليه بكرة باذن الله
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 12:51

botshy
انتى بتتكلمى ف ايه انا بتكلم ع الناس اللى ماشاركتش ولا مشاركة واحده حتى
مش غياب انا بقدر الناسوعارف ظروفهم كويس
المهم حمدلله ع السلامة
botshy
عضو مشارك
عضو مشارك

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 13:07

الله يسلمك يا جمال. ميرسى لذوقك. انا برده كنت مستنية منك كدة
naghamvet
عضو جديد
عضو جديد
naghamvet

انثى
العمل/الترفيه : طالب مطحون

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 7 ديسمبر 2010 - 14:29

حقق ولا اى شخص يقدر يلومك
ايمن هشام
عضو جديد
عضو جديد
ايمن هشام

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 0:49

يا جماعة جمال عنده حق علشان جمال عايز تعاون من كل الدفهة مقابل الوقت اللى بيضيع منه
الراجل الله يكون فى عونه مش عارف يذاكر ومع كل كده بيرفع الحاجات على المنتدى
لأ وايه فى ناس كمان عايزين جمال يديهم كل الحاجه المرفوعة على الفلاشة ياحلاوة ايه الدلع ده على الرغم انهم عندهم نت بس بيستخدمه فى حاجات فاضية زى الافلام و......... الخ من التفهات وما اكثرها
فأرجوكم ماحدش يزعل من جمال الراجل عايز حب بينا وبس ونقدر مجهوداته لان الدفعة ديه من غير جمال ولا محمد يسرى ولا احمد ندا عمرها ماتمشى خالص واكترهم هو جمال الراجل شايل بجد الدفعة ويستحق انه يكون الاول علينا لانه هواكثر واحد بيخدم اصحابه بجد ولله مش من اجل رياء ولا سمعة ولكن من اجل الله سبحانه وتعالى
وربنا يديم المحبه بينا لاننا مهما حصل بينا فاحنا اخوات فى المقام الاول والاخير
ارجوكم مش عايز حد يزعل من جمال ابدا هو والله من اطيب الناس وقلبه ابيض على الرغم من انه اهلاوى بس هو عمره مابيشيل من حد
احمد الله انى اصاحب شخص مثل جمال وعلى فكرة فى زيه عندا فى الدفعه فعلى سبيل المثال وليس الحصر محمد يسرى وحسام ....................................الخ
قال الله عز وجل :وتعاونوا على البر والتقوى ولا تعاونوا على الاثم والعدوان
The Commander - F901
عضو جديد
عضو جديد
The Commander - F901

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 5:32

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بخصوص موضوع الغاء عضوية الغير مشاركين فى المنتدى اوجه حديثى لصديقى جمالوارجو ان يتسع صدره لذلك علما باننى اكتب هذه الرسالة بصعوبة
اولا وقبل كل شئ اود ان اذكرك يا جمال اننى رابع واحد يسجل فى هذا المنتدىبعد ايمن وبيشوى وقت ان كان المنتدى فى مهده وغير معروف فى الدفعة او غيرها
ثانيا كان يجب ان يكون هذا القرار منذ انشاء المنتدى و قانونا ملزما عندالتسجيل و ليس فرضا على كل من سجل فى المنتدى او الغاء عضويته اذا لم يشارك
ثالثا ان سبب قلة مشاركاتى يعود لاسباب شخصية وغيرها لا داعى لذكرها واننىاعى جيدا ان الانسان لا يحيا لنفسه ابدا وانه كما يستفيد فلابد ان يفيد
رابعا بخصوص شيت الصحة اللى صورته منى و اللى انا رفضت تنزيله على المنتدىفهذا حقى نعم و مجهودى الشخصى وان اى زميل يمكن ان يحله بمجهوده افضل منى علىالاقل ان يدرب نفسه على الامتحان
خامسا وهو المهم انك تقول ان امثالى يستفيدون من المنتدى دون ان يفيدوا بشئواننى اخذ مجهودك ( المحاضرات ) لذلك دعنى اقول لك انه يجب ان تعلم جيدا ان هذا هومجهود الدكاترة وان المنتدى فى هذا الخصوص هو وسيلة الحصول عليها ( كعلم ينتفع به) وان مجهودك فى رفع ذلك على المنتدى و انا اشكرك جزيل الشكر على ذلك و اعلم جيداكم من الوقت تضيعه فى سبيل افادة زملائك و اقدر ذلك جيدا ونفس الشئ بالنسبةلفيديوهات العملى فانا اشكر سكشن ب علىذلك و لكن دعنى اذكرك بما فعله سكشن ا السنة اللى فاتت فى الباثولوجى و الجراحة وخصوصا اسامة حمدان واحمدندا فلم ينتظروا شكرا من احد حتى منزمايلهم فى السكشن
انظر الان كلنا فى السكشن وغيره ملتفين حولهم ولا نؤخر لهم طلب .....لماذا؟ لانها صنائع المعروف
اخيرا وليس اخرا ان هذا القرار لا يرضينى انا على الاقل و ارفضه تماما ليسلاننى دائما انا المستفيد .... ابدا والله اعلم بذلك و لكن لان لدى ظروفى و اسبابىولو كان ذلك منذ البداية وعند التسجيل فى المنتدى لاختلف الوضع
وانا متاسف على كل حاجة خدتها من المنتدى ( مجهودك ) ولم اقدم امامها مايساويها من الافادة و المشاركة
اخرا اود ان تعلم جيدا يا جمال اننى لم و لن اكون فى يوم من الايام صديقيسغل صداقته لتحقيق مصالحه فقط ودون ان يهتم بغيره
وانا متعودتش حد يجبرنى على حاجة لرفضى اسلوب فرض الامر الواقع فالمفترض انهذا الكلام ليس بيننا
ولذلك لن انتظر الطرد يوم الجمعة او غيره وافضل الانسحاب بشرف الان وارجو انيتم الغاء عضويتى وجميع بياناتى من المنتدى بمجرد وصول و تبليغ هذه الرسالة

وشكرا يا صاحبى
MYFY.AboEad
عضو مشارك
عضو مشارك
MYFY.AboEad

ذكر
العمل/الترفيه : vet.med

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 5:46

ايه ده الواحد يغب ثانية يلاقي الباشا

لا لا لا مقدرش على زعلك يا جمال باشا هو احنا بنتلكم كده وخلاص و ايه الراجل ده بيتعب بطريقه فظيعة

بص انتا في الكليه تاخدني قلمين تصفي الموضوع وعناني باشا انتا دماغك طول عمري بقول عليها دماغ متكلفه؟؟؟؟

يا قلب مجروح مش عارف مين بس عايز اقول جمال بيتعب قوييييييي بس زي مقلت اللبس جاله من حته حلوه

انا عارف التعب بتاع الابلود وكتابة موضوع في ثلاثة اماكن معبعض//

والفلاشات انا واحد قالي هاتلي الحاجه كلها السنة اللي فاتت على فلاشه قلتله ببساطه ومن غير غلظه والله

انا مهمتي بجيب المحاضرات وارفعها وفي واحد مهمته يدخل يحملها وانتا مهمتك تديها للي حملها يجيبهالك

قالي ليه قلته علشان نوزع الادوار لان لو واحد بس بيعمل كل حاجه يبقى احنا بنقتله

الراجل اقتنع وغادر في امان وسلام Very Happy

المهم جمال مقدرش على زعلك ياغالي ده انتا طقت خلتني جديد لطق وتخليني مولود

ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

افرح كده وخليك فرش علشان وشك ميكرمش

الناس اللي يتحمل وملهاش مواضيع كده محليناش مشكله المهم انك تبقى احسن منه لانك انفع للناس

وبعدين لازم تكون النظره ايجابيه مش سلبية يعني الراجل اللي قالك مترفعش النظره الايجابيه

انك تقول هو ادهالي فتقول الحمد لله وتحاول تكلفني او اي حد يحل الشيت ويرفعه مثلا يبقى الادوار اتوزعت

انتا يتتكلم على تعب صح بس فكر في اللي يبيض المحاضرات والدفعه كلها تصور ومن غير الكلام ده كان هيبقى حوسه

كل واحد ليه دور ماشي فيه بس الفرق من شخص لشخص مين يقدر يقوم بكذا دور في نفس الوقت

فأنتا او مفيش حاجه تزعل انا كلامي عام نصح مش بذكر شخص بذاته

ثانيا الفكره اللي قلنلك عليها حل وسط لا نلغي الموضوع ولا ننفذه

عناني باشا بحبك بس الدماغ المتكلفه خ....؟

صلى على الحبيب

وبالنسبه ل the commander f16

يارجل يا طيب انت طيب

فمتخليش كلام يوديك ويجبك انتا كلامك والله متزن وموضوعي ورائع ولو عايز تعرف شخص اسمع كلامه

بس الغلط فيه انك تقول يلغي عضويتك هو المنتدى بتاع جمال لالا المنتدى جمال قال للاطباء البيطريين يا جماعه ان بعيد وازيد

الفكره الاساس عارفين النية فمنزعلش على انحراف هيرجع ببساطه ابسط من البساطه نفسها

شوفتوا حاجه ابسط من كده

المهم متشخصنوش الحاجات هتلاقوا ان العلمليه سهله.. اسهل عليكوا اكتر اللي يقول رأيه ينسى جمال ويحط في مخيلته شخصيه

وهميه كتبت الكلام ده هيلاقي ان رده قيبقى سليم ومفهوش زعل

خير والله خير وربنا لتفرج

بس انتوا تصلوا عالنبي

سبحان الله الرحمن الرحيم العظيم في رحمته العظيم في كرمه

تخيل تدي لمسكين خير تلاقيه حتى مشكرش رد بالشر

فسبحان الله يرزق العبد وهو مصر على مبارزة الله بالمعاصي

يرزقه يطعمه يسقيه وبيده نفس خارج الا يعود

والاكثر والامر يبارز الله بما وهبه اياه بالسمع اللذي اعطاه بالبصر الذي اعطاه بالقدم الذي اعطاه

سبحانك عظيم في رحمتك فوسعت كل شئ

د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 6:36

الحمد لله وكفىوالصلاة والسلام على امام الخلق وسيدهم سيد البشر محمد بن عبدالله صلى الله عليه وسلم وبعد
احييكم بتحية طيبة معطرة بازهى عطور الفل والياسمين موجهة من قلب محب وارجو الله العلى القدير ان تصل الى قلوب احبته
احبائى واصدقائى فالحياة التى نحياها نعمة قد من الله بها علينا بحلوها ومرها بسعادتها وشقائهاولكن الحياة بدون اصدقاء لاتكون حياة كنت قد قررت بالغاء عضوية من لا يشاركون معنا واشهد الله على ان نيتى ومبتغاى كان لصالح المنتدى وليس لصالحى او لقول شكرا لى كما اتهمنى البعض ممن لم اكن اتخيل بان يقولو مثل ذلك
وعليه
اعتذر اليكم جميعا وارجو ان تقبلو اعتذارى فلن يتم الغاء عضوية لاحد وانما هو اسلوب ترهيب وجدته فى احد المنتديات ليجعل الناس يتكلمون ويكتبون مايشاؤؤن
اصحابى اردت ان تكتبو مواضيع ف المنتدى ليستفيد منها الجميع فخيركم من تعلم القران وعلمه والقصد بالقران يشمل جميع العلوم
هذا ماكنت ابغى وما كنت اتوقع مثل تلك الهجمة على ولكن لا يسعنى الا ان اقول اصدقائى سعادتهم تسعدنى وشقاؤهم يشقينى والله احبكم جميعا لامصلحة وانما حبا ف الله
وفقنا الله واياكم لما فيه الخير للجميع
ولا انسى كل من تفهم وجهة نظرى وارجو من هاجمنى ان يعيد النظر فيما قال فتلك ليست بشخصيتى ولكنى دائما اؤكد
يدا بيدا لمستقبل افضل لنا
**
*
The Infintude
مشرف المنتدى العامThe Infintude

انثى
العمل/الترفيه : dr_vet

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 6:38

ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه ادا كله الحكايه مش مستهله خالص
ناخد برأي الأجماعيه واضح ان الكل متفق ان تتلغي العضويه يبقي أوكي بس نخلي المشاركات 10 بس مش زياده عن كدا عشان نراعي ظروووف الناس

سوري فعلا ع غيابي بس انتوا أكيد عارفييين مايمنعنيش عنكوا الا الشديد القوي والله
وكلكم واحشتوووووووووووووووني جدا
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 17:27

جمييييييييل ياجمال
ماشى ياانفنتيود انا عارف اية اللى كان باعدك عننا ربنا يكرمك
Tulip
عضو جديد
عضو جديد

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 8 ديسمبر 2010 - 19:29

والله يادكتور جمال انا بحترمك كل يوم عن اليوم اللى قبله انت وكل الدكاترة اللى بيحبوا يساعدوا زمايلهم علشان منساش حد من غير ذكر اسماء وربنا يجازيكم خير ويجعلوا فى ميزان حسناتكم
new_moon
عضو فضى
عضو فضى
new_moon

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالخميس 16 ديسمبر 2010 - 5:45

انا كنت فاكره الكلمه غلطه مطبعيه ولا حاجه "البخلاء"
بس بصراحه دكتور جمال عنده حق
الراجل مطلبش نشارك بمواضيع يعنى كشرط لعدم الايقاف

لو حتى كلمة شكر تكفى اللى كاتب الموضوع انه يحس ان تعبه مرحش بلاش يعنى

احيانا الكلمه البسيطه بتفرق جدا

واه اكيد الواحد مش بيستنى كلمة شكر وعامل الكلام ده لله بس مافيهاش حاجه اننا نشكره على تعبه

بس احساسى ان القرار ده جه ف وقت غضب بس لك كل الحق يادكتور جمال واعتقد قرار صحيح

وكلامك اللى قلته ف بداية الموضوع تمام جدا "اصل مش كل دفعتنا ملايكه فيه ناس فعلا تستفز الواحد جدا"

يللا خير ان شاء الله
The Infintude
مشرف المنتدى العامThe Infintude

انثى
العمل/الترفيه : dr_vet

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 21 ديسمبر 2010 - 20:49

metcho كتب:
جمييييييييل ياجمال
ماشى ياانفنتيود انا عارف اية اللى كان باعدك عننا ربنا يكرمك

دا استنكار
ولاأنت عارف ايه اللي كان باعدني
metcho
مشرف القسم الرياضىmetcho

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالثلاثاء 21 ديسمبر 2010 - 21:09

هههههههه لا مش استنكار انا عارف اية اللى كان باعدك
اميرة القلوب
عضو جدير
عضو جدير
اميرة القلوب

انثى
العمل/الترفيه : ط.ب

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 19:28

ا لا لا لا لا لالا لا.........لا
اية كل اللى انتو عملينو فى الراجل دة ياناس حرام عليكو اية كل الهجوم اللى انتو عملينو علية دة
بالراحة بالراحة كل حاجة بتيجى باللخناق الا بين اعضاء المنتدى المتحابين دة كل حاجة بتيجى بالاتفاق
وبعدين دة الا جمال دة لولاة ولولا منتدانا الجميل دة دحنا كنا ضيعنا والحمد لله
طبعا ياجمال مفيش كلمة شكر توفى جمايلك علينا
مقدرش اقولك غير جزاك الله كل خير
د/ جمال العيسوى

المدير العامالمدير العام
د/ جمال العيسوى

ذكر

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 19:44

ربنا يجازيكو خير ويرزقنا الاخلاص ف القول والعمل اللهم امين
white shadow
عضو مشارك
عضو مشارك
white shadow

انثى

مُساهمةموضوع: رد: ايقاف للاعضاء البخلاء   ايقاف للاعضاء البخلاء - صفحة 2 Icon_minitimeالأربعاء 22 ديسمبر 2010 - 23:32

بجد يا دكتور جمال مفيش كلمة شكر توفى المجهود الروعة دة منك ومن باقى الدكاترة المتعاونين ومش عارفين من غير المنتدى كنا عملنا اية جزاكم اللة الف خير

ايقاف للاعضاء البخلاء
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2